TIAB is using Payroll and HR Outsourcing Services and Software in Romania and it is one of UCMS Group Romania's customers

Povesti de succes

Studii de caz ale companiilor multinationale si globale, reprezentand diverse industrii, care utilizeaza serviciile si solutiile software ale UCMS Group Romania.

Praktiker Romania

Cu ajutorul solutiei UCMS PAY, Praktiker Romania reduce cu 70% costurile cu fluturasii de salariu

Solutia software de calcul salarial UCMS PAY a fost achizitionata de Praktiker in anul 2005 si este folosita in prezent pentru procesarea salariilor celor peste 1.700 de angajati ai Praktiker Romania.

Aplicatia software implementata a fost configurata pentru a acoperi activitatile de calcul salarial standard, calcul invers de salarii (din valuta in lei sau din net in brut si invers), recalcularea salariilor, plata electronica a salariilor,  generarea rapoartelor de salarizare, trimiterea fluturasilor electronici de salariu.

Conform analizelor interne ale departamentului de resurse umane al companiei, “implementarea modulului de fluturasi electronici de salariu a redus costurile cu emiterea si transmiterea acestora cu 70%“ – Alexandru Cavaler – Coordonator salarizare si administrare de personal, Praktiker Romania.

Pentru mai multe detalii privind beneficiile implementarii solutiei software de salarizare UCMS PAY, citeste studiul de caz.

Siemens Romania

Siemens administrează lunar peste 2.000 de delegatii si deconturi cu ajutorul UCMS Travel & Expenses

In anul 1999 Siemens Romania a achizitionat solutia software de salarizare si resurse umane UCMS HR & PAY. In 2013, Siemens a dorit implementarea unui nou modul software pentru administrarea intregului flux de introducere si aprobare a cererilor de deplasare si de decontare specifice unei deplasari (delegatii), respectiv modulul UCMS Travel & Expenses.

Cu ajutorul solutiei UCMS Travel & Expenses, Siemens Romania tine evidenta tuturor tipurilor de delegatii utilizate in companie si a deconturilor aferente. Astfel, in aplicatie se administreaza lunar aproximativ 900 de delegatii si 1.200 de deconturi.

Zenaida Cremeneanu, GSS HRS Manager al Siemens Romania, a sintetizat beneficiile modulului UCMS Travel & Expenses astfel: „Modulul a fost initial necesar pentru a avea o evidenta corecta si la timp a diurnei nedeductibile si un transfer corect al acesteia in sistemul de salarizare pentru taxare. Ulterior am obtinut si alte beneficii: imbunatatirea procesului intern de delegare, eliminarea unei parti importante a birocratiei, un numar minim de formulare tiparite, rapoarte detaliate de costuri si eliminarea introducerii manuale a informatiilor in alte sisteme interne.”

Pentru mai multe detalii privind beneficiile implementarii modulului UCMS Travel & Expenses la Siemens Romania, citeste studiul de caz.

TRW Automotive Safety Systems

TRW integreaza serviciile externalizate de salarizare cu solutiile software UCMS Group

TRW Automotive Systems Romania incepe colaborarea cu UCMS Group Romania in anul 2004, prin achizitionarea solutiei software UCMS HR & PAY. In anul 2013, TRW decide sa externalizeze o parte din procesele de salarizare. Externalizarea serviciilor de salarizare a venit din necesitatea de a inlocui pentru o perioada de un an un angajat din departamentul HR care avea acces la date confidentiale si era specializat in calculul de salarii si state de plata.

“Prima optiune a fost UCMS Group Romania intrucat suntem parteneri de peste 10 ani. UCMS cunoaste indeaproape volumul nostru de date, complexitatea sistemelor de calcul, a programelor de lucru, necesitatile noastre de automatizare, perioadele de plata si raportare. In plus, echipa UCMS Group Romania este intotdeauna proactiva si prompta”, spune Nicoleta Dulama, Compensations and Benefits Manager la TRW Automotive Safety Systems Romania.

Serviciile furnizate de catre UCMS Group Romania includ: transmiterea si intreţinerea REVISAL, activitati de calcul salarial si verificare drepturi salariale, taxe si contributii, intocmirea statelor de plata, a fluturasilor de salariu, rapoarte, declaratii si consultanta legislativa.

Pentru mai multe detalii despre acest proiect, citeste studiul de caz.

Michelin Romania

De peste 10 ani, Michelin Romania utilizeaza solutia software de salarizare UCMS PAY

Michelin Romania utilizeaza solutia software de salarizare UCMS PAY inca din anul 2002. Sistemul software a fost implementat in cele 3 locatii Michelin din Romania pentru a sustine activitatile de calcul salarial pentru cei peste 2.800 de angajati ai companiei.

Procesele administrate cu ajutorul solutiei software includ: calculul salariilor in RON si/sau valuta, pornind de la valori nete si/sau brute, cu posibilitatea de raportare pe departamente, centre de cost sau sectii; administrarea de personal; administrarea contractelor de munca; administrarea salarizarii: colectarea datelor și efectuarea calculului salarial, istoricul calculelor salariale, generarea statelor de plata si a fluturasilor de salariu; raportari standard si personalizate conform necesitatilor companiei.

In anul 2011 Michelin Romania achizitioneaza Portalul Self Service, care “a fost foarte bine primit de angajati, iar pe noi, cei din Departamentul Personal, ne-a scutit de foarte multa munca. Practic, am crescut eficienta si am redus costurile” – Argentina Durlea, Responsabil Gestiune Administrativa & Proiecte SP, Michelin Romania.

De asemenea, reprezentantii Michelin au apreciat actualizarea in timp util a aplicatiei cu ultimele schimbari legislative si serviciile de consultanta si suport asociate.

Pentru mai multe detalii privind beneficiile implementarii solutiei UCMS PAY si a Portalului Self Service in cadrul Michelin Romania, citeste studiul de caz.

Wrigley Romania

UCMS Group Romania si Wrigley: peste 13 ani de parteneriat in domeniul salarizarii

Relatia dintre Wrigley si UCMS Group Romania incepe in anul 2000, cand Wrigley achizitioneaza solutia software de salarizare UCMS PAY. Patru ani mai tarziu, Wrigley decide sa externalizeze procesele de salarizare catre UCMS Group Romania, urmand ca in anul 2011 sa transfere si partea de administrare de   personal.

UCMS Group Romania livreaza pentru Wrigley servicii de calcul salarial, administrare de personal si consultanta ocazionala. Acestea includ: colectarea datelor salariale, procesarea si plata salariilor, listarea si distribuirea fluturasilor de salariu, calculul bonusurilor trimestriale, generarea si depunerea declaratiilor cerute de legislatia in vigoare (stat de plata, centralizator, fise fiscale, declaratii de somaj), generarea fisierului pentru plata electronica a   contributiilor angajatului si angajatorului la bugetul de stat, generarea  notelor contabile, intocmirea si intretinerea Registrului General de Evidenta a Salariatilor.

„Toata această relatie, dincolo de ceea ce este prevazut in termenii contractuali, dincolo de activitatile in sine, e o relatie interumana. Pe mine asta m-a impresionat, calitatea oamenilor cu care lucrez eu” –  Carmen Marcu P&O Advisor Wrigley Romania.

Pentru mai multe detalii despre acest proiect, citeste studiul de caz.

Hornbach Romania

Peste 6 ani de servicii pentru mai mult de 600 de angajati ai Hornbach Romania

Hornbach Romania a decis sa externalizeze procesele de salarizare si administrare de personal catre UCMS Group Romania in anul 2007, cand a deschis primul magazin de materiale de constructii in Bucuresti. Serviciile furnizate de catre UCMS Group Romania au inclus: completarea si generarea contractelor individuale de munca, intretinerea REVISAL, calculul salariilor, al taxelor si deducerilor personale, al contributiilor datorate de angajati si companie bugetului de Stat, intocmirea declaratiilor, a fiselor fiscal, statisticilor, fisierelor de plata a salariilor, emiterea fluturasilor de salariu si a notelor contabile pentru exportul catre sistemul ERP al companiei.

Pe langa aceste servicii, departamentul de HR al Hornbach beneficiaza de consultanta specializata de HR si legislatie.

„Avem un consultant care se ocupa de noi, in spatele caruia stau mai multi oameni care il sprijina cu tot ceea ce inseamna modificari legislative, astfel incat sa avem garantia ca primim intotdeauna un raspuns prompt si corect” – Mihaela Boghiu – HR Manager, Hornbach Romania.

Pentru mai multe detalii privind beneficiile externalizarii serviciilor de salarizare si resurse umane catre UCMS Group Romania, citeste studiul de caz.

Saint-Gobain

Calcul salarial si raportare completa cu ajutorul UCMS HR & PAY

Parteneriatul dintre UCMS Group Romania si Saint-Gobain a inceput in urma cu peste 10 ani prin implementarea solutiei UCMS HR & PAY.  In prezent, solutia este utilizata pentru administrarea celor peste 1.000 de angajati ai companiei din Romania.

Cu ajutorul soluției UCMS HR & PAY, departamentul de HR al Saint-Gobain administreaza urmatoarele procese: administrare de personal, calcul salarial, recrutare, evaluare, training, raportare. De asemenea, angajatii beneficiaza de portalul Employee Self Service care le permite sa-si vizualizeze datele personale, contractuale si salariale (fluturasii de salariu).

“Din punctul nostru de vedere, UCMS HR & PAY este una dintre cele mai bune solutii de pe piata romaneasca. Este flexibila, usor de utilizat chiar si pentru persoanele fara cunostinte tehnice si permite generarea diverselor tipuri de rapoarte necesare in cadrul departamentului”, a declarat Ana-Maria Comanescu – Specialist Resurse Umane – Saint-Gobain Construction Products.

Pentru mai multe detalii despre acest proiect, citeste studiul de caz.

Banca Românească

Banca Românească apreciază serviciile oferite de UCMS Group Romania

Banca Românească decide sa externalizeze activitatile de calcul salarial si administrare de personal catre UCMS Group Romania in anul 2006. Decizia de a transfera aceste procese catre UCMS Group Romania este bazata in special pe inalta calificare a consultantilor in activitati de analiza, interpretare si aplicare corecta a legislatiei muncii.

Serviciile oferite de UCMS Group Romania pentru Banca Românească includ: colectarea datelor salariale, procesarea si plata salariilor, generarea si livrarea fluturasilor de salariu, intocmirea si depunerea raportarilor si declaratiilor legale, calculul contributiilor la bugetul de Stat, intocmirea tuturor documentelor necesare angajarii, modificarii si incetarii contractelor individuale de munca, generarea si transmiterea REVISAL, gestionarea relatiei cu ITM, eliberarea adeverintelor pentru angajati, administrarea activitatilor de medicina muncii.

„UCMS Group Romania a dat constant dovada de un nivel inalt de responsabilitate, de multa flexibilitate si a raspuns cu promptitudine tuturor cerintelor noastre” –  Marius Radu, Manager Departament Servicii HR, Divizia Resurse Umane, Banca Românească.

Pentru mai multe detalii privind beneficiile externalizarii serviciilor de salarizare si resurse umane catre UCMS Group Romania, citeste studiul de caz

Provident Financial Romania IFN

6 ani de servicii externalizate pentru peste 750 de angajati ai Provident

Provident a decis sa externalizeze procesele de salarizare si administrare de personal catre UCMS Group Romania in anul 2007.

In cei peste 6 ani de parteneriat, Provident a crescut de la 200 la un numar de peste 750 de angajati, pentru care UCMS Group Romania asigura servicii de administrare de personal (generarea contractelor individuale de munca, crearea rapoartelor specifice, eliberarea adeverintelor solicitate de catre angajati, auditul dosarelor de personal) si calcul salarial (prelucrarea informatiilor legate de deducerile personale si a taxelor, emiterea fluturasilor de salariu, depunerea REVISAL si a Declaratiei 112, generarea notelor contabile, intocmirea fisierului solicitat de catre banca pentru plata drepturilor salariale).

Calculul salarial corect, eliminarea riscului de neconformitate legislativa si suportul specializat in privinta modificarilor legislative din domeniu sunt numai cateva dintre beneficiile resimtite de Provident in externalizarea proceselor de administrare de personal si calcul salarial catre UCMS Group Romania. Pentru mai multe detalii despre acest proiect, citeste studiul de caz.

Connect Group

Connect Group gestioneaza peste 600 angajati cu ajutorul solutiei software UCMS HR &PAY

Connect Group foloseste solutia software pentru salarizare si administrare de personal oferita de UCMS Group Romania inca din anul 2008. Cu ocazia aniversarii a 6 ani de parteneriat, Daniela Marusca, HR Specialist in cadrul Connect Group, vorbeste despre relatia cu UCMS Group Romania si despre modul in care solutia noastra software sprijina departamentul de resurse umane in procesarea salariilor si administrarea a peste 600 de angajati.

Vezi video

TIAB

Din anul 2009, TIAB automatizeaza procesele de salarizare si HR cu ajutorul solutiei UCMS HR & PAY

TIAB utilizeaza UCMS HR & PAY, solutia software de salarizare, administrare personal si pontaj de la UCMS Group Romania. Compania TIAB este clientul UCMS Group Romania din anul 2009. Cristian Balan, Responsabil personal si salarizare, si George Popescu, Expert IT in cadrul TIAB, vorbesc despre cum le-a sprijinit aplicatia software compania.

Vezi video

Mobilux

Mobilux apreciaza calitatea si functionalitatile solutiei UCMS PAY

Mobilux a implementat solutia software de salarizare UCMS PAY inca de la inceputul activitatii in Romania in anul 1999.

Fiind o solutie modulara, UCMS PAY a fost configurata pentru a acoperi urmatoarele activitati de calcul salarial ale Mobilux: colectarea datelor si calculul salariilor in RON si/sau valuta, pornind de la valori nete si/sau brute; istoricul calculelor salariale, generarea statelor de plata si a fluturasilor; administrare de personal; plata salariilor angajatilor prin banca; recalculul salariilor pentru lunile anterioare si generarea documentelor aferente modificate; raportari standard si personalizate conform necesitatilor companiei.

Dana Niculescu, Sef Serviciu HR al Mobilux, a descris “solutia UCMS PAY ca fiind una dintre cele mai bune solutii cu care am lucrat. Ne ofera intotdeauna date si rezultate corecte,  precum si rapoartele ce ne sunt necesare atat intern, cat si in relatia cu institutiile Statului.”

Pentru mai multe detalii despre acest proiect, citeste studiul de caz.

DCS (AKTA&DIAL TELECOM)

DCS externalizeaza procesele de calcul salarial catre UCMS Group Romania

In 2009, Digital Cable Systems planifica externalizarea proceselor de calcul salarial catre UCMS Group Romania, un furnizor cu experienta in proiecte derulate in companii din industria telecom.

Astazi, UCMS Group Romania ofera servicii de calcul salarial si administrare de personal pentru mai mult de 1.200 de angajati ai DCS (AKTA&DIAL TELECOM).

Aceste activitati includ: verificarea si controlul datelor inainte de prelucrarea acestora, procesarea si plata salariilor, livrarea rapoartelor solicitate, intocmirea si furnizarea fisierelor de plata, a notelor contabile, a fluturasilor de salariu si a rapoartelor interne, intocmirea si depunerea rapoartelor solicitate de catre autoritati (Declaratia 112), consultanta legislativa.

„Suntem foarte multumiti de serviciile de consultanta legislativa. De fiecare data cand au aparut modificari in legislatie, am fost anuntati la timp, iar timpul de raspuns pentru orice solicitare este unul foarte scurt” – Gheorghe Grindean – Director Resurse Umane DCS (AKTA&DIAL TELECOM). 

Pentru mai multe detalii privind acest proiect, citeste studiul de caz.

Romrecycling

Romrecycling recomanda UCMS PAY pentru calitate si flexibilitate

In anul 2006, Romrecycling decide internalizarea procesului de salarizare si achizitia solutiei UCMS PAY. In luarea acestei decizii au jucat un rol important „experienta anterioara de lucru cu specialistii UCMS Group Romania, dar mai ales calitatea solutiei in comparatie cu celelalte oferte de pe piata” – Daniela Marcu, HR Manager, Romrecycling.

Solutia software UCMS PAY a fost configurata astfel incat sa asigure administrarea urmatoarelor procese: colectarea datelor si calculul salariilor in RON si/sau valuta, pornind de la valori nete si/sau brute; istoricul calculelor salariale, generarea statelor de plata si a fluturasilor; administrarea de personal; recalculul salariilor pentru lunile anterioare si generarea statelor de plata modificate, a fluturasilor, declaratiilor, centralizatoarelor, notelor contabile etc.;  raportari standard si personalizate conform necesitatilor companiei.

Pentru mai multe detalii privind acest proiect, citeste studiul de caz.

Euromedia

Eficienta administrarii salarizarii in cadrul Euromedia cu ajutorul solutiei UCMS PAY

Euromedia a decis automatizarea proceselor interne de salarizare in anul 2001. Prin achizitia solutiei UCMS PAY, compania a dorit, in principal, cresterea eficientei activitatilor de calcul salarial.

Dupa mai mult 12 ani de utilizare a sistemului, Euromedia recomanda solutia UCMS PAY deoarece “este foarte usor de folosit, ofera intotdeauna date corecte si o multitudine de informatii pe baza interogarilor din sistem”, a declarat Melania Sarbu, Administrator Personal si Salarizare, Euromedia.

Pentru mai multe detalii privind acest proiect, citeste studiul de caz.

Siemens utilizeaza servicii externalizate si solutii software de salarizare si administrare personal asigurate de UCMS Group Romania

Ce spun despre noi?

"In cei peste 11 ani de cand lucram cu UCMS Group Romania, aplicatiile si suportul lor au devenit o extensie valoroasa a propriului nostru departament de resurse umane." - Siemens